Büyük başkan Bekir Çınar'a....


Her telefon açtığında 'ramazan bey nasılsın' der kızdırırdın...'Yapma başkan ne beyi..' derdim gülerdin o eşssiz gülümseyişinle...
Seni ilk tanımam yıllar önce sabah 5.30 da maraton tribündeydi.Dev pankartı asarken bana dediler 'pankartı bekir çınar' yaptırdı ve sen o ara dünya para verdiğin pankartı gelip bizimle birlikte asıyordun...Diğerleri gibi değildin bi pankart yaptırıp bir ömür konuşmuyordun...Bağırıyordun 'çeeeekkk ramoo çekkk yukarı yan duruyor.' Saattlerce uğraşırdın bizimle maç sonu arar 'süper oldu dimi' der mutlu olurdun çocuklar gibi...Hep derdim ne garip bir adam...Sonra geldin başkan oldun.İlk oturduğumuzda bana dönüp ne demiştin.''Seni stada sokmayacağım bir daha''. ''Bu nerden çıktı şimdi'' dediğimde,''sen bana bilet vermedin yıllar önce'' demiştin...Evet mersin maçı öncesi bizim tribünün içerisinde her maç olduğu gibi yine olmak istemiştin ama ben sana bilet vermemiştim...Belki kafamın güzelliği , belkide tanımamam ama hep gülerdik bu konu açıldığında...Sen başkan olarak kal bu takım şampiyon olsun ben girmem derdim stada...Ama hep bizleri stada sokmak için kendini parçalardın bunun örnekleri çok hemde....
Yine bir gün adıyaman maç sabahı deli gibi yağmur var pankart asılıyor...Kimse yok bu kez sadece bizden 4 kişi ve 2 genç kardeşimiz stadın içinde turluyoruz.''Hadi gel bir tane de biz pankart asalım...özledim ben pankart asmayı'' demiş ve o yağmurda pankart asmıştın bizimle ve neydi en büyük olay LİVORNO...şaka gibiydi en başta çok iyi mhp liydin ama ondan önce çok çok çok iyi bir taraftardın ADANA DEMİR'liydin be...LİVORNO maçına yazmam bile herşey gizli kalsın o eşsiz anlar....
Aslında biliyormusun ben artık sevmiyorum bu şehri ve ADANA DEMİR'in etrafındakilere sevdiremezler...Çünkü canımızı yaktılar...Bizi kardeşi gibi seven yüreği tertemiz bir insanı aldı bizden....Helal olsun lan size bakın herkes ayakta alkışlıyor sizleri...alın ulan alın adana da ADANA DEMİR de sizin olsun...Bize BEKİR ÇINAR'ı geri verin...

Hatırlıyormusun geçen hafta ne dedin...'SAKARYA'ya otobüs yapacaz mı ?'...Yapacaz başkan birlikte hemde dedim...Tamam dedi...Ama napıyoruz biliyormusun şu an 1 saat sonra senin mezarının başına otobüs yapacaz...İşte adama en çok koyanda bu...Oldu mu be ADANA, oldu mu ADANA DEMİR, oldu mu lan KAHPE DÜNYA...bu oldu mu....Daha bu saatten sonra neye yarar alınan kupalar,gelen şampiyonluklar gidilen deplasmanlar.......

GELİYORUM BİRAZDAN YANINA...KALKACAKSIN AYAĞA ve HER ZAMAN OLDUĞU GİBİ NASIL KANDIRDIK AMA YİNE SENİ DİYECEKSİN...
DEMEZSEN O ZAMAN ORDA 2 ÇİFT LAFIM OLACAK SANA......
SENİ BİZDEN ALDIKLARINI SANIYORLAR AMA YANILIYORLAR....
DAHA ÇOK DEPLASMAN YAPACAZ SENİNLE...........


Seni unutan Kahpe olsun KOCA ÇINAR........................................Ramazan Ölçer

3 yorum:

ersin dedi ki...

başınız sağolsun...allah sabır versin.(eses)

ADSotek dedi ki...

başımız sağolsun allah yakınlarına ve tüm demirspor camiasına sabır versin

Adsız dedi ki...

Allah rahmet eylesin. Fethiyespor